Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Healing Macro

Go down 
ForfatterBesked
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Healing Macro Empty
IndlægEmne: Healing Macro   Healing Macro Icon_minitimeMan 22 Feb 2010 - 11:57

Grundstammen i den macro jeg bruger er den samme, den sørger for at du får brugt dine trinkets så snart de er klar, den giver dig også en lille nice detalje, den fjerner lyden og meldingen om at en spell ikke er klar. Det to linier /use 13 og /use 14, er beskeden til macroen om at bruge Trinkets, så hvis der er e ntrinket du gerne vil bruge først hver gang, så skal du sætte den som den øverste trinket det er plads 13.

Macroen er som følger:

/script UIErrorsFrame:Hide()
/console Sound_EnableSFX 0
/use 13
/use 14
/console Sound_EnableSFX 1
/script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show()
/cast [target=vuhdo] XXXXYYYY ZZZZ;

Du skal blot erstatte XXXXYYYY ZZZZ med den spel du ønsker at bruge, eks. Lesser Healing wave eller hvad du nu gerne vil sætte ind.

Macroerne jeg viser kan kun bruges sammen med Vuhdo, men der er ikke så mange ben i at lave den om så den kan bruges uden Vuhdo, altså hvis du har det bedst med at heale ved at markere en spiller som target, og så trykke en tast, eks. 3 for at kaste en Healing spell.

Jeg vil ikke anbefale at du forsøger at heale noget som helst endgame eller for den sags skyld HC indhold, uden hjælp fra eks. Vuhdo eller lignende addon, da det simpelthen er umuligt at gøre det hurtigt nok, når man healer Old school.
Tilbage til toppen Go down
 
Healing Macro
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Healing Macro
» Healing Macro
» Healing Macro
» Misdirect macro
» Riding Macro

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Klassens time :: Paladin-
Gå til: