Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Shot rotation

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Shot rotation Empty
IndlægEmne: Shot rotation   Shot rotation Icon_minitimeSøn 11 Okt 2009 - 20:44

Der findes mange meneinger om Shot Rotation, her kommer min, som kun kan siges at være gældende for MM spec, da den kræver mindst 50 point i MM træet.

Når du har samlet point nok til at få Chimera Shot i MM spec, så vil der være en Rotation, som vil gøre dig glad.

Du starter med at sende et Serpent Sting --> Chimera Shot --> Arcane Shot --> Aimed Shot --> Steady Shot --> Chimera Shot --> Steady Shot --> Next shot of GCD

Der er ingen grund til at sende Serpent Sting igen, da Chimera fornyer den hvergang den går ind, og der er ingen god grund til at bruge Chimera hvis Serpent ikke er oppe, da Chimera får det meste af sin DPS fra Serpent.

Jeg har afprøvet denne rotation på en Dummy i IF, og den gav mig en DPS på 985 (incl. Pet) , hvilket uden buff er ret fornuftigt i min verden.

Lad mig høre hvad i mener, og hvad jeg skal forbedre Smile
Tilbage til toppen Go down
Mufero
Officér
Officér
Mufero


Antal indlæg : 166
Join date : 18/08/09

Shot rotation Empty
IndlægEmne: Sv: Shot rotation   Shot rotation Icon_minitimeOns 14 Okt 2009 - 13:13

Tak for den.... Jeg er i skrivende stund ikke nået til Chimera shot. Men kan du løfte sløret for nogen af de overvejelser som du har, inden du placerer det sting du vil have ativt?
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Shot rotation Empty
IndlægEmne: Sv: Shot rotation   Shot rotation Icon_minitimeOns 14 Okt 2009 - 21:23

Jeg har point til Chimera så derfor bruger jeg som regel Serpent på Mobs og Bosser, medmindre der er en god grund til at gøre andet.

Hvis jeg er low på mana og så sender jeg Viper på mobs og Boss, men stadig kun sammen med Chimera ellers er Viper nemlig temmelig svag som mana regain.

Så længe man ikke har Chimera vil det være mest anvendeligt at smide Scorpid på mobs og Boss da den virkelig kan give Tank en fordel med hensyn til hvor meget DMG en mob eller Boss deler ud.

Der vil selv efter Chimera bliver en del af dine shots være kampe hvor Tanken har brug for alt den hjælp du kan give, og der kommer din Scorpid virkelig som en gave fra himlen.

Fordel ved Viper kan være ved mobs som har meget lidt mana og bruger det f.eks. til at heale en anden mob eller Boss, der kan du med Viper stjæle deres mana og gøre dem ubrugelige.

For at gøre en lang historie kort, Scorpid er dit bedste Sting indtil du får Chimera herefter vil det ofte være din DPS altså Serpent+Chimera du vil ende op med at bruge medmindre Tanken er i problemer, så skal du sætte alt ind på at holde Scorpid kørende på Boss.

Håber det var til hjælp Smile
Tilbage til toppen Go down
Mufero
Officér
Officér
Mufero


Antal indlæg : 166
Join date : 18/08/09

Shot rotation Empty
IndlægEmne: Sv: Shot rotation   Shot rotation Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 11:58

Det var til rigtig meget hjælp. Jeg glæder mig naturligvis til chimera - men der er jo en grund til den ligger i bunden :goodthingscometothosewhowait:
Tilbage til toppen Go down
Mufero
Officér
Officér
Mufero


Antal indlæg : 166
Join date : 18/08/09

Shot rotation Empty
IndlægEmne: Sv: Shot rotation   Shot rotation Icon_minitimeFre 23 Apr 2010 - 10:12

Nogen talentpoint og nogen måneder senere vil jeg gerne lige tage denne her op igen.... For i den rotation du nævner:

Serpent Sting --> Chimera Shot --> Arcane Shot --> Aimed Shot --> Steady Shot --> Chimera Shot --> Steady Shot --> Next shot of GCD

vil jeg til enhver tid foretrække at bytte om på Arcane og Aimed. Jeg har yderligere glyphet ekstra crit på Aimed. Dette fungerer naturligvis kun hvis man ikke bruger Multi Shot på mobs. Og med lidt held og hurtighed på fingrene kan man få klemt 2-3 steady shots ind, inden Chimera er off GC igen.

Og så er Kill Shot naturligvis altid første prioriteten - når den kan fyres af vil den altid være det bedste valg. Silencing Shot bør også medtages - den vil typisk ligge klemt ind omkring Arcane - fordi den ikke belaster GC.

Derfor er mit forslag:

KILL SHOT > SERPENT STING > CHIMERA SHOT > AIMED & SILENCING > ARCANE SHOT> STEADY SHOT (Steady Shot indtil Kill/Chimera er off cooldown).
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Shot rotation Empty
IndlægEmne: Sv: Shot rotation   Shot rotation Icon_minitimeFre 23 Apr 2010 - 21:20

Jeg kan jo kun sige at det lyder som en rimelig god rotation du har gang i der.. specielt set i lyset af at Aimed Shot ikke længere er ubrugeligt, men nu er en meget lækker instant cast med en rigtig fornuftig dps buff funkttion som bør udnyttes så snart den er af CD.

Jeg glæder mig til at prøve kræfter med lvl 80 som hunter om nogle uger Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shot rotation Empty
IndlægEmne: Sv: Shot rotation   Shot rotation Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shot rotation
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Klassens time :: Hunter-
Gå til: