Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Arena, WOW begynder først ved lvl 80

Go down 
+2
Yens
Kanok
6 deltagere
ForfatterBesked
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009 - 10:41

Jeg vil bare lige benytte chancen for at tyvstarte på en lille ting jeg ser frem til at genoptage, og med mit medlemskab i Crit Inc. så tror jeg på jeg vil komme med på et hold som kan gøre en forskel.

Jeg har spillet rigtig meget alm. PvP altså, AV, AB, WSG da de nye BG's kom spillede jeg også en del Ancient Strand.
Den seneste tid har jeg slet ikke spillet PvP.

En ting som jeg kun har gjort for lidt, er Arena.
Min Druid er med på et par hold, 2v2 og 3v3 og vist også på et 5v5.

Jeg håber meget på at komme til at spille en masse 5v5 både på min Druid og på min Warrior, når han bliver lvl 80!!

For at gøre det nemmere for mig selv, og muligvis for andre, så vil jeg såmænd blot reklamere lidt for et allerede eksisterende 5v5 hold, som ikke er fyldt, jeg tor det består at 2-3 chars, og der er jo plads til 10.

Min gode ven Fëadûr, som jo også er en god ven af Crit Inc. har et 5v5 hold, og jeg ved han gerne vil spille igen, men mangler deltagere.
Det ville være super fedt hvis vi kunne samle et hold til denne sport, Arena.

Hvis nu vi er 10 Crit Inc. som gerne vil spille sammen på skift, så opretter jeg et arena hold, og forsøger at få navnet Crit Inc. med på en eller anden måde.

Nå, bare en kort reklame for ting som kommer....
Tilbage til toppen Go down
Yens
Officér
Officér
Yens


Antal indlæg : 194
Join date : 18/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009 - 11:21

Jeg har aldrig prøvet Arena's før, men hvis der er råd og plads til nybegyndere så er jeg med!
Tilbage til toppen Go down
silverilia
Guild Master
Guild Master
silverilia


Antal indlæg : 289
Join date : 22/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009 - 11:26

Jeg har drømt om ARENA stort set alt den tid jeg har spillet "seriøst", så count me in What a Face
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009 - 14:34

Yens skrev:
Jeg har aldrig prøvet Arena's før, men hvis der er råd og plads til nybegyndere så er jeg med!

Fordelen ved Noobs er at de ikke tænker alt i stykker... Så du er klart med på holdet Wink
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeTirs 1 Dec 2009 - 0:40

Crit Inc 5v5 arena holdet er lavet, eller navnet er købt, og jeg har indbydelsen, når vi rammer 80 får i en invitation.

Jeg GLÆDER mig What a Face !!!
Tilbage til toppen Go down
Yens
Officér
Officér
Yens


Antal indlæg : 194
Join date : 18/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeTirs 1 Dec 2009 - 10:03

Godt initiativ. jeg glæder mig til endnu en dimension i spillet Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Fëadûr
Veteran
Veteran



Antal indlæg : 31
Join date : 05/11/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeTirs 1 Dec 2009 - 19:24

Fëadûr vil gerne være med, hvis han må.....
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeTirs 1 Dec 2009 - 22:53

Fëadûr skrev:
Fëadûr vil gerne være med, hvis han må.....

Ja det er vel mest op til Fru Fedyr.....

Men hvis du fisker efter en plads på holdet, så skulle der være gode muligheder Wink
Tilbage til toppen Go down
Fëadûr
Veteran
Veteran



Antal indlæg : 31
Join date : 05/11/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeOns 2 Dec 2009 - 14:17

Koank skrev:

Ja det er vel mest op til Fru Fedyr.....


Her i huset er det undertegnede der bestemmer! Hvis jeg siger at jeg skal game, så bliver det sådan! End of story!
Tilbage til toppen Go down
silverilia
Guild Master
Guild Master
silverilia


Antal indlæg : 289
Join date : 22/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeOns 2 Dec 2009 - 14:19

Fëadûr skrev:
Koank skrev:

Ja det er vel mest op til Fru Fedyr.....


Her i huset er det undertegnede der bestemmer! Hvis jeg siger at jeg skal game, så bliver det sådan! End of story!

Looooooooooooooooooooooool lol lol lol *av min mave* hahahahahahahahaha
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeOns 2 Dec 2009 - 23:05

Fëadûr skrev:
Koank skrev:

Ja det er vel mest op til Fru Fedyr.....


Her i huset er det undertegnede der bestemmer! Hvis jeg siger at jeg skal game, så bliver det sådan! End of story!

Og hvis jeg nu sender en invite til Fru Fedyr så hun kan læse med her, hvor længe får det her indlæg så lov til at blive uden at du redigere det?
Tilbage til toppen Go down
Fëadûr
Veteran
Veteran



Antal indlæg : 31
Join date : 05/11/09

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeLør 5 Dec 2009 - 15:12

Koank skrev:


Og hvis jeg nu sender en invite til Fru Fedyr så hun kan læse med her, hvor længe får det her indlæg så lov til at blive uden at du redigere det?

ikke så længe... Wink
Tilbage til toppen Go down
Stensrud

Stensrud


Antal indlæg : 8
Join date : 24/05/10

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010 - 12:55

Jeg kan gjærne hjelpe til som healer med shaman Smile

Har ganske brukbart gear og går atm 2v2 med Puncass Smile

-Stensrud
Tilbage til toppen Go down
Leise

Leise


Antal indlæg : 42
Join date : 25/02/10

Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: re: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010 - 16:35

uhhhh.. lyder spændende..... Jeg tror jeg føjer mig til Yens.....

Er totalt PvP noob :S

men har mod på at prøve kunne være sjovt Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.houseofdjs.dk
Sponsoreret inhold





Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Empty
IndlægEmne: Sv: Arena, WOW begynder først ved lvl 80   Arena, WOW begynder først ved lvl 80 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arena, WOW begynder først ved lvl 80
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Guild Chat :: Player vs. Player (PvP)-
Gå til: