Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nyt skal der til, når nytår nærmer sig

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Empty
IndlægEmne: Nyt skal der til, når nytår nærmer sig   Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Icon_minitimeOns 30 Dec 2009 - 1:52

Hey...

I ved det måske godt, jeg er lidt af en addon nørd, og nu har jeg fundet et nyt legetøj, tjek det ud og lad mig høre hvad i synes om det, jeg vil afprøve det på Critinccash inden jeg ruller ud på mine mains... Smile

Den nye ting er det fine gråbrune stads i bunden af min skærm, hvor mine knapper, mit minimap, min chat og min Recount er placeret inden i.

i bund og grund er det mest en flot ramme omkring alt rodet i bunden af skærmen.
Der er en ekstra lille feature ved denne addon, en fiks lille funktion som gør mig istand til at ændre på mit viewport, så hele mit billede af verden bliver mindre, eller tilpasset de ting jeg ellers kunne have lyst til at have rundt omkring.

1. billede er den helt skrabede model helt uden viewport ændringer
2. billede er med ændringer af view, og udnyttelse af plads omkring viewport (for eksemplets skyld er der fyldt op med Recount grafer, men det kunne være hvad som helts fra wow)


Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Wowscrnshot122909233158

Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Wowscrnshot122909234921
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt skal der til, når nytår nærmer sig   Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Icon_minitimeLør 2 Jan 2010 - 1:19

Så fik jeg sat Kanok op med mit nye Addon legetøj.. Det er mest bare en slags ramme, som pynter og "tvinger mig til at holde lidt orden på min skærm.

Jeg har markeret et par af mine addons, så i kan se hvad de hedder, og hvordan de ser ud på min skærm, skulle der være noget som viser sig interessant for dig så slp dig løs, hvis du har brug for hjælp stiller jeg gerne op.

Enjoy What a Face

Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Forklaring

  1. Xperl Party frame
  2. Healbot Party frame
  3. Healbot Buff frame
  4. Prat 3
  5. Xperl Player frame
  6. Xperl Target-Target frame
  7. Xperl Target frame
  8. DoTimer
  9. Quest Helper
  10. Sexymap
  11. Recount Damage meter
  12. Dominos
  13. ICE HUD
  14. Titan bar
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt skal der til, når nytår nærmer sig   Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Icon_minitimeSøn 3 Jan 2010 - 3:49

Skulle det have interesse, så er her mit UI i fuld combat i HC.

Læg særligt mærke til Healbot, den viser med fine røde pile (ved de er svære at se på denne opløsning) at Silver har Aggro, hvis hun også bliver angrebet aktivt er der to pile i højre side også Smile

Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Wowscrnshot010210232319
Tilbage til toppen Go down
Mufero
Officér
Officér
Mufero


Antal indlæg : 166
Join date : 18/08/09

Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt skal der til, når nytår nærmer sig   Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Icon_minitimeSøn 3 Jan 2010 - 11:32

Og så kan jeg se at charen Stener for altid vil blive husket i vore hjerter med dette billede - med et funklende lortetræ i forgrunden. /cheer

PS Nice addons..... Du er beyond hvad jeg kan komme med en kvalificeret kommentar til flower
Tilbage til toppen Go down
silverilia
Guild Master
Guild Master
silverilia


Antal indlæg : 289
Join date : 22/08/09

Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt skal der til, når nytår nærmer sig   Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Icon_minitimeSøn 3 Jan 2010 - 19:36

Du skifter UI som piger skifter tøj What a Face
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt skal der til, når nytår nærmer sig   Nyt skal der til, når nytår nærmer sig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt skal der til, når nytår nærmer sig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Guild Chat :: User Interface (UI)-
Gå til: