Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Velkommen til Crit Inc.

En dansk casual guild for voksne.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 DK Tanking macro

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Puncass
Officér
Officér



Antal indlæg : 31
Join date : 06/01/10

DK Tanking macro Empty
IndlægEmne: DK Tanking macro   DK Tanking macro Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010 - 22:27

Når jeg tanker på min Death Knight, vil jeg gerne bruge Rune Strike så meget som muligt. Rune Strike er en ability som koster 20 runic power, og som får mit næste auto attack til at give 150% weapon damage + en bonus baseret på AP. Udover det laver den meget threat, så den er lige noget for os tanks Smile

Så for at gøre det lidt nemmere at bruge Rune Strike så meget som jeg kan har jeg fundet denne macro:

#showtooltip Blood Boil(rank 4)
/use Blood Boil(rank 4)
/use Rune Strike

Denne macro har jeg så lagt på min bar, og når jeg holder musen over den så viser den kun Blood Boil's tooltip. Men når jeg så trykker på den bruger den både Blood Boil og Rune Strike.
Macroen virker selvfølgelig også med andre ting som fx Death Strike og Heart Strike.
Og det er da heller ikke kun tanks der kan bruge den Smile
Det er ikke nogen særlig kompliceret macro, men den er til stor hjælp for mig, fordi jeg slipper for at trykke på Rune Strike hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Cecil
Officér
Officér
Cecil


Antal indlæg : 74
Join date : 26/10/09

DK Tanking macro Empty
IndlægEmne: nice   DK Tanking macro Icon_minitimeOns 24 Feb 2010 - 20:07

må jeg da lige huske når jeg får lidt mere tank gear Smile
Tilbage til toppen Go down
Kanok
Officér
Officér
Kanok


Antal indlæg : 259
Join date : 17/08/09

DK Tanking macro Empty
IndlægEmne: Sv: DK Tanking macro   DK Tanking macro Icon_minitimeTors 25 Feb 2010 - 12:06

Det lyder som en god macro.... Men husk at macroer aldrig må overtage din evne til at tilpasse din rotation til hvad der sker i den enkelte kamp, jeg ser ofte både tanks og DPS'er som har lagt en rotations macro in, så spammer de bare én knap og den afvikler så en sekvens af slag, skud eller spells....

Det man kan se er at når der ikke sker noget uventet, og du står og spammer din macro på en Training Dummy, så er det fint og din DPS er vildt høj... i det øjeblik hvor du står overfor en Boss som resister eller flytter sig, så misser du en enkelt ting fra din rotation, og din DPS går fløjten...

Det kan ikke lade sig gøre at lave en macro som overtager den menneskelige evne til at tilpasse sig til miljø ændringer.

Kort sagt, Rotation macro er et No-No...

Men den macro som du viser her er jo et klasse eksempel på en macro som udnytter macroens evne til at tilpasse sig CD og når du spammer denne macro, vil du som regel ikke opleve en forsinkelse på udnyttelsen af din GCD er løbet ud, og chancen for at du misser en Blood Boil er jo helt fjernet med denne macro, så det er Top Dollar Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





DK Tanking macro Empty
IndlægEmne: Sv: DK Tanking macro   DK Tanking macro Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
DK Tanking macro
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Riding Macro
» Healing Macro
» Healing Macro
» Healing Macro
» Healing Macro

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Guild Chat :: Macros-
Gå til: